If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Aбе тук май въобще не се разбираме,ти говориш за коли с газова уредба,а аз за коли само на бензин,както и да е.ПО принцип една кола като се кара на газ е хубаво на 2 месеца да и се ресетва ЕКУ-то,за да не се получават такива неща.................
Амммми... трябва просто да се настрои газта както трябва
Значи колеги, съжалявам че не отговорих на време, но просто нямаше нищо писано 2 дни и за това.
Ламбдата ми не е сменяна т.е. от мен от както имам колата от Италия, вече 6-та година си я карам с нея. Изписва ми грешка само на ламбадата през 2 месеца, но това може да е от много неща, като я гледам на диагностиката параметрите са добре. Върви добре не ми прави номера и си я карам и наблюдавам само за сега за грешки. Гори ми добре с климатик, смесено каране 9,5-10/100 на бензин 8 .. макар, че преди ми гореше малко по- малко, но е близко по данните по каталог.
Колата върви отлично за това се чудя защо ми изписва тази грешка. За FRA предимно се чудя, преди не съм я имал, а за ламбдата е почти ясно.
Карам на газ от 3 месеца, но за първи път сега отчете грешка FRA. Газовото е слагано в голям сервиз и при най- добрите в нашият край по форумни мнения и от познати, както и имат уред за тестване на течове и тн. без съпунки До колкото знам слагат ГИ от мин 10 години и са слагали и на алфи и знаят настройките .. но може да мина да ги попитам.
Газовото е на AutoGas Italia - Power JET
* Как се прави reset ECU-то че това не го знам.
На газ колата си е пъргава и без проблеми си вдига 200-210 по магистралата /без климатик/. Имах разхлабени скоби на маркучетата за бензин на рейката и ги подмених, но ме съмнява да е от това. Филтъра ми е чист сменен скоро ..
Не мога да намеря и инфо за тази грешка на FRA
* Дали е от настройки, защото 2 месеца нямаше грешка, а настройките не са пипани .. да е от газта ?
Разбирам от части
Вчера след като изчистих грешките и смених скобичките на рейката .. за бензина вход изход, карах 10 км и сега проверих дали отново има грешка и няма такава. Съмнява ме да е от това, че няколко капки примерно са излизали от маркучето
За сега ще карам, като почне да прави проблеми ще идвам ти да я оправяш, че не мога да си намеря някой, който е подготвен по всички въпроси в моят край.
Може на ламбдата вече да и идва времето А може да е и от контактният спрей, който бях пръснал в буксата преди време
...като я гледам на диагностиката параметрите са добре.
Какви по-точно са и параметрите? И колега, ако си оправиш спойката с тези куплонзи за които говорим, там където са взели сигнал от ламбдата и и наравиш една адаптация няма да имаш проблеми.
тази грешка се появява след повече от 10км, при мен се появява , и си ги чистя редовно, от Газта е!
Поздрави
Благодаря колега. И от друг познат имам информация, че от както е сложил газовото има грешка на ламбдата 'на 156 2.0TS'.
Минал съм 250км и нямам грешка на ламбдата, а само на FRA брой-45. Значи няма за какво да се притесняваме на този етап
тази грешка се появява след повече от 10км, при мен се появява , и си ги чистя редовно, от Газта е!
Поздрави
Е браво бре, и що не казваш че трупа грешки като си карам на газ. Ааааааа трябва да ми закачиш и моята. Ако кочинката ми трупа грешки ще я разпродам на части.
Е неможе ли да се настрой да не трупа грешки. Щом дава грешка значи нещо не и харесва.
Опел Кадет GSI
166 2,4 JTD
ако мислиш че е здрава дай та тествам
Те са от информационен характер в определени режими.
ECU-то на газовото използва данните от ECU-то на колата и ги адаптира, чрез конкретно зададен параметър 'константен Коефициент'. Понякога на ецу на колата не и харесват показателите и дава грешка - най често за ламбдата, но в моят случай за FRA има и нещо друго.
Върви ли и да не гори повече от нормалното .. не я мисли.
Те са от информационен характер в определени режими.
ECU-то на газовото използва данните от ECU-то на колата и ги адаптира, чрез конкретно зададен параметър 'константен Коефициент'. Понякога на ецу на колата не и харесват показателите и дава грешка - най често за ламбдата, но в моят случай за FRA има и нещо друго.
Върви ли и да не гори повече от нормалното .. не я мисли.
Когато смесите не са настроени като хората, ламбдата връща на ЕКУ-то "ти кво прайш, кво е тва съдържание на O в изгорелите газове", ЕКУ не знае кво става, щот нали пък дебитомера му казва "въздуха е колкот ти казвам, ръгай толкоз бензин", обаче компа на ГИ копира времената на бензиновите дюзи и си добавя към тях някви други времена, зададени от газаджията за да докара съотношението на горивната смес да е уж като на бензина, и общо взето си пуска газ, колкот той си мисли, че е добре...
ЕКУ пак полудява, слуша ламбдата и корегира бензиновите времена, съответно да се нагоди според газ-та. После палиш на бензин, ма те бензиновите настройки вече други, пък и ЕКУ от де да знай, че после и на бензин трябва да работи пак... и работата става манджа с гроздИ
Когато смесите не са настроени като хората, ламбдата връща на ЕКУ-то "ти кво прайш, кво е тва съдържание на O в изгорелите газове", ЕКУ не знае кво става, щот нали пък дебитомера му казва "въздуха е колкот ти казвам, ръгай толкоз бензин", обаче компа на ГИ копира времената на бензиновите дюзи и си добавя към тях някви други времена, зададени от газаджията за да докара съотношението на горивната смес да е уж като на бензина, и общо взето си пуска газ, колкот той си мисли, че е добре...
ЕКУ пак полудява, слуша ламбдата и корегира бензиновите времена, съответно да се нагоди според газ-та. После палиш на бензин, ма те бензиновите настройки вече други, пък и ЕКУ от де да знай, че после и на бензин трябва да работи пак... и работата става манджа с гроздИ
Хубаво, а как дефакто, нямам клатене на обороти, пафкане, прекъсване, придърпване или нещо негативно.
И защо по твоята теория грешката е през 1000 км примерно, а през останалото време я няма.
Общо взето вероятно си е и от ламбдата, но не е толкова сериозен проблема, че да е чак за смяна .. това че се случило веднъж да даде някоя грешка, а си работи коректно останалото време .. освен тези примерно 5 сек. на 1000 км няма проблеми
Много образно и добре си го обяснил с примери, имам подобен познат информатик от Стара Загора
Хубаво, а как дефакто, нямам клатене на обороти, пафкане, прекъсване, придърпване или нещо негативно.
И защо по твоята теория грешката е през 1000 км примерно, а през останалото време я няма.
Общо взето вероятно си е и от ламбдата, но не е толкова сериозен проблема, че да е чак за смяна .. това че се случило веднъж да даде някоя грешка, а си работи коректно останалото време .. освен тези примерно 5 сек. на 1000 км няма проблеми
Много образно и добре си го обяснил с примери, имам подобен познат информатик от Стара Загора
При тебе просто грешката е друга. Смесите са ти ОК. Проблема за въпросната грешка, е някъде другаде. Нещо ти се губи по кабелаците, лоши връзки може би... то тва ти казва и ФЕС-а
При тебе просто грешката е друга. Смесите са ти ОК. Проблема за въпросната грешка, е някъде другаде. Нещо ти се губи по кабелаците, лоши връзки може би... то тва ти казва и ФЕС-а
Ако е налична още ще пробвам с AlfaDiag .. мисля, че това е грешка свързана с Lambdata Противен случай логиката е да пише, че няма връзка с даден сензор или елемент . .а то дава, че не се Адаптира FRA.
Comment